zaterdag 24 december 2011

kersttulband ,granberryjam

Vanochtend al vroeg op en meteen maar lekker aan de gang.
Het is weer granberry tijd en waar anderen misschien een saus van maken ,maak ik al een paar jaar granberry sinaasappeljam. Zo ook dit jaar weer er staan weer 7 potjes gereed. zo maak ik eigelijk ieder jaar een hele serie tulbandjes en deel ze vervolgens uit. Maar dit jaar heb ik een grote gebakken voor de kerstdagen en het is bijzonder goed gelukt.ik heb hem gemaakt in de roosvorm die ik ooit van lenneke voor mijn verjaardag heb gekregen .

1 opmerking:

  1. Anoniem27.12.11

    Dag Marloes,
    Kon geen wensmail sturen mijn pc is stuk heb nu even een oude van onze schoonzoon Douwe!
    Wat is de Kerstboom goed gelukt de engel erbij is ook heel schattig knap weer van je !!!
    Stuur mij even je e-mail adres want ik ben al mijn adressen kwijt!
    Groetjes en liefs Ver@

    BeantwoordenVerwijderen