zaterdag 19 januari 2013

Give away

de Give away

We zijn de 100 gepasseerd en dat doet deugd ..............
1 rozen huisjes
echt fantastisch leuk en omdat het er zoveel zijn heb ik 4 gezellige dingetjes.....................

2 mini sierdoosje
1. de zelf gebreide rozen huisjes die de hoogte hebben van een middelvinger.
2. een mini sierdoosje gemaakt door mijn liefhebbende      creatieve man 10x5x5.....
3. Huisje sleutelhanger gehaakt.
4. Auto sleutelhanger.......beide door mij gem(H)aakt


Dus heb je zin om mee te doen !!!!!!!!!!!!!!!!!gezellig
*Vind het wel erg leuk als je volger bent of wordt !
*Geef aan waar je voor kiest
*ik trek de gelukkige op 10 februari 2013
*Het is leuk als je wat reclame maakt!!!
 
*ik kan 4 mensen blij maken


49 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Marloes met je 100 volgers (lezers) Op naar de 200 :-) Ik doe natuurlijk mee me tje leuke give away en vind de rozenhuisjes wel heel erg lief.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke hebbedingetjes geef je weg. Moeilijk om te kiezen, maar ik doe mee voor dat kleine kistje. Ik had je al gefeliciteerd met de 100 'leden'. Fijne zondag en de groeten van Willemien.
    Is het bij jullie ook zo koud????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je 100 volgers!!
    Ik doe mee hoor!! Je maakt het alleen niet gemakkelijk,het is moeilijk kiezen.
    Ik denk toch....hmmm......eh.... Het huisje sleutelhangertje. Daar ga ik voor!!
    Fijn weekend!
    Gr.,Natasja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat ziet mijn oog voor leuks! Ik ga voor de huisjes sleutelhanger die als ik hem zou winnen in mijn dromenvanger terecht komt ;).
    Gefeliciteerd met je 100+ volgers! Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Marloes!!!!!!!!!

    Op naar veel meer volgens hoor!!!!!
    Moos doet mee en gaat voor het mini sierdoosje :-)
    En nu natuurlijk ook even reclame voor jou maken op mijn blog!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Marloes! Honderd volgers.., ja leuk een feestje!
    En natuurlijk doe ik graag mee, maar pft.. wat moeilijk om te kiezen voor je give away. Uiteindelijk ga ik voor het rozenhuisje, wat een lieverdje is dat!

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig !! ik doe graag mee
    ik ga voor het huisje sleutelhanger !!
    honderd volgers dat is een heleboel ! :-) gefeliciteerd.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wie had dat kunnen denken, zó snel zó veel volgers. Erg leuk voor je hoor. Het is ook echt omdat je zo veel moois maakt dat men steeds nieuwsgierig is. Mag ik oor de doosjes mee doen? @

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem20.1.13

    Ha, nog meer feestjes vandaag! Van harte Marloes met je 100 volgers!! Wat geweldig dat zoveel lezers de weg naar jouw blog weten te vinden! En wat heb je schattige dingen om uit te kiezen..!! Ik ben weg van het rozenhuisje, dus wie weet??!! Geniet van alle reacties en nog een heel fijne zondag! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem20.1.13

    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat een give away ♥♥♥....je snapt wel dat ik hier dus aan mee doe....en nou gaan kiezen,....he bah ben ik zo slecht in lijk het net of ik de andere dingen minder vind...maar dat aurootje ( sleutelhanger) is zo te gek leuk dat ik daarvoor mee gaan dingen ha ha ☺☺☺☺...vind het ook erg tof dat je man hier ook aan mee heeft gedaan

    en op naar meer volgers
    en tuuk plaats ik nu gelijk een linkie
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, die gebreide huisjes vin'k zo leuk ! Eén van de vele dingen op m'n "ooit-to-do"-lijstje !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu al 101, en ik ga voor het doosje. Deze doos is helemaal gek van doosjes. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Marloes gefeliciteerd met je 100 volgers en op naar de 200
    Ik doe graag mee voor het rozenhuisje die vind ik toch wel erg leuk.
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super! Gefeliciteerd met het (logische) blogsucces!
    En nu moeten we gaan kiezen.... Geloof me, het is veel makkelijker om te kiezen of we je gaan volgen (ja, natuurlijk!) of wat we willen winnen, het is allemaal zo leuk!
    Ik ga voor het doosje, die lijkt me zo ontzettend handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat zeg, 101 volgers is super veeel!!! Ik doe graag mee voor het rozenhuisje, zó mooi!
    Nog een fijne zondag!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps bijna vergeten, ik ga ook een linkje plaatsen natuurlijk! Nu ik weet hoe het moet doe ik niets liever meer... ;)

      Verwijderen
  16. Je hebt alweer 101 volgers... haha. Ik doe graag mee! Oh moeilijk kiezen,, nee wacht, ik ga voor het doosje kan ik misschien de atc kaartjes in bewaren?) Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas net niet, even niet aan gedacht!!!!!!!! Suf he

      Verwijderen
    2. Op naar een volgend doosje in een iets andere maat! Xx

      Verwijderen
  17. Hoi Marloes, 100 volgers is heel wat, gefeliciteerd.
    Graag doe ik mee met de give away maar wat ik moet kiezen?????
    Ik laat me graag verrassen.

    Succes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Anoniem20.1.13

    Wat leuk Marloes ik doe ook graag mee en vind de gebreide huisjes erg leuk.
    Ik wens je nog veel volgers toe ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog eens dikke proficiat!
    Ik doe graag mee voor ene van je geweldige rozenhuisjes, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Marloes,
    Je hebt ze allemaal verdiend, je volgers!
    Wat geef je een lieve dingetjes.
    Ik ben al zo verwend door jou dat ik vind dat een ander het nu meer verdient :)
    Je gehaakte zonnetje heb ik hangen!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon mee doen ,staat er helemaal los van gr marloes

      Verwijderen
    2. Ok ok :)
      Dan ga ik voor het huisje hangertje!
      Leuk gedaan, Marloes.

      Verwijderen
  21. Proficiat hoor die +100, dat wordt voor mij nog een lange weg. ;-) Ik doe graag mee voor het doosje of de huisjessleutelhanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd! Ik vind je rozen huisjes wel erg lief!
    Ik zal een linkje op mijn blog zetten!

    Ik wens je een fijne week!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd, Je rozen-huisjes vind ik het liefst maar ik doe niet mee hoor. Veel succes met organiseren. lieve groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een lieve huisjes! daar wil ik wel in wonen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hej Marloes, gefeliciteerd. Ik waag graag een gokje op het huisjessleutelhanger. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die kleine huisjes zijnzo leuk, maar als ik ze niet win ga ik ze gewoon zelf proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk! Ik doe graag mee voor de auto!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Proficiat met de 100 volgers! Ik ben gek op kleine dingetjes. Daarom doe ik graag mee om er eentje te kunnen winnen; ik ga voor het mooie doosje. Morgen plaats ik een linkje.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met je 100 volgers! Ik dacht dat ik al volger bij je was, maar toch niet, nu alsnog! Wat een originele dingen maak je, die huisjes! Ik ga je blog eens even doorsnuffelen.
    Ik doe graag mee voor een gebreid huisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk! 100 volgers, gefeliciteerd. Ik doe graag mee en ga voor de rozenhuisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Marloes,

    Gefeliciteerd met je volgers aantal!Ik vind die gebreide huisjes zoooo schattig,net van die engelse cottage huisjes,daar wil ik wil een gokje op wagen,aangezien ik meer van de haak ben en breien minder,maar ze zijn ooo zooo leuk!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Marloes, ik doe mee voor de mini sierdoosjes, die vind ik keileuk.

    groetjes
    mija

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd Marloes met je 100 volgers. Ik ga graag voor de rozenhuisjes, ik vind ze geweldig mooi. Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk hé zoveel volgers. Ik vind je give awy ook erg leuk ik doe dan ook graag mee voor het sierdoosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. O Marloes, ik ben achter met lezen.
    gefeliciteerd hoor en ik doe mee.
    Ik vind alles leuk, dus ik laat me verrassen,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk hoor, 101 volgers, ik ga ook als een malle, ik ga je volgen leuke blog, ik kom zoveel moois tegen in blogland, helemaal leuk, ik zal ook even een linkje plaatsen
    Groetjes Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Bij deze, de auto sleutelhanger, vind de kleinzoon een goeie keus!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Proficiat met de > 100 volgers!
    Ik doe ook graag mee, en als ik moet kiezen, ga ik voor het huisje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Anoniem28.1.13

    Nog eens proberen. Ik ga voor de rozenhuisjes! groetjes xx Marieke O

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Volgertje geworden, (linkje zal niet lukken wegens geen eigen blog.) alhoewel al je weggevertjes zo leuk zijn, zou ik graag meedingen naar het minisierdoosje. Lijkt me zo schattig ;)
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hi, I want join. I'm very like rose house. Very nice.

    BeantwoordenVerwijderen