vrijdag 29 maart 2013

Pasen photo challenge

Na twee weekjes de photo challenge  even overgeslagen te hebben ben ik er weer nu met mijn paasfoto.
Paas vind ik altijd een mooi feest van nieuw leven,voorjaar en wat al niet meer.
Ook het kerkelijke stuk in deze periode word mooi neergezet o.a. in de Passion gisteravond al heb ik niet echt gekeken wel geluisterd en de muziek was mooi.Weer eens de kruisweg op een andere manier..........
Ook de matthaus passion is ieder jaar weer een terugkerend iets.
Enfin terug naar mijn eigen paashoekje hier een kijkje.
Iedereen een fijne pasen toegewenst
lieve groet marloes

20 opmerkingen:

  1. Leuk....ik heb daar echt geen tijd meer voor,komt ??? wel weer eens,ik wil momenteel TE veel,ha,ha

    grtzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn moeder zei al: die mevrouw moet een kerststal vilten. Maar eerst eens een Paasfamilie gelijk heb je (alhoewel ik vandaag een kerstgevoel heb want hier ligt weer sneeuw!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, wat gezellig heb je het gemaakt met die mooie vilten haasjes. Jij ook een vrolijk pasen.

    lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gezellig!
    fijn paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellige beestenboel bij jou, je paastakken zien er ook leuk uit.
    Fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai marloes, wat leuk die haasjes. Aan deze heb ik me vorig jaar ook even gewaagd, maar ze zijn niet zo mooi geworden als de jouwe. Misschien maar een lesje bij je komen volgen ha ha. Hele fijne paasdagen.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. vrolijk pasen.. en ik ga ook even een paasachtige foto maken voor de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne dagen hoor.
    En je paasfoto is paastastisch.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marloes al helemaal in paassfeer :-)

    leuk !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie paashoek heb je gemaakt en die kip die ken ik...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellige paassfeer Marloes.
    Ja,mooi hè, De Passion gisterenavond op teevee.
    Heel indrukwekkend ook.
    Mooi,dat dit in ons landje nog kan.
    Er zijn meer gelovigen dan op het eerste oog
    lijkt en dat is best een fijne constatering.

    Ik wens je hele fijne Paasdagen toe.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne Paasdagen meisie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij ook heel fijne Paasdagen toegewenst! Aan de sfeer in het huis kan het liggen, want ziet het er leuk bij je uit!
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hè, ik zie ook A & C's kip er tussen zitten. Leuk !!! Staat ook nog mijn to-do-lijstje !!!

    Groetjes, Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig paasvolkje, staat vrolijk. Fijne dagen, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuke Paasviltjes zeg..die haasjes...zo schattig! Nou idd..met Kerst kun je je straks ook lekker uitleven ;) Fijne dagen! Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijne Paasdagen. Ik houd ook zo van de Matthauspassion.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijne paasdagen, voor mij is pasen een teken van nieuw leven. Wat zien je konijntjes er leuk uit.
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen