donderdag 14 maart 2013

PIF ontvangen

van Naomi de pif ontvangen, dus de pay it forward  wat inhoud dat je binnen een maand iets zelf gemaakts ontvangt als je daar op inschrijft.
En ook weer iets naar 5 anderen stuurt. Leuk idee vond ik....of ik nog niet genoeg te doen heb ,,,hi hi.......
Nou wil ik niemand verplichten dit ook te doen ,maar wil je iets aardigs vrijblijvend in de brievenbus krijgen kan je nu wel bij mij inschrijven en de eerste 5 krijgen dan binnen korte tijd iets leuks van mij per post.
Dus schroom niet en zeg me in de reactie dat je dat leuk vind en mail meteen ook je adres want anders gaat het niet lukken.

Ook kreeg ik gezellige post van mijn zusje joyce,en Angeline de mopshondjes kaart komt in mijn gallerijtje in de gang.
En geschreven brieven zijn ook altijd leuk,
onderaan nog een klein zelf gemaakt enveloppen met een apart briefje......
Dit deden we vroeger ook als kind.........

Het gezegde is toch: als gij niet wordt als kinderen...........


Nou dat lukt ons aardig hoor en ja het bevalt ook erg goed!!!!!!!!!!!!!!!!!

15 opmerkingen:

  1. Ik vind het altijd leuk om gezellige post te krijgen. Ik heb laatst zelf ook een PIF proberen te orfaniseren maar iedereen is een beetje PIF moe denk ik want ik kreeg maar één serieuze raectie. Die ga ik net voor of net na dit weekend vertsuren. Ik wil dus heel graag iets ontvangen maar ga het zelf niet meer doorgeven aan een ander.Als dat geen probleem is ben ik graag kandidaat om iest leuks van je te ontvangen.(als ik bij de eertse 5 hoor)Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waar vind ik je mailadres? Ik zie het niet of kijk ik er over heen?

      Verwijderen
  2. Anoniem14.3.13

    wat een leuke dingen allemaal zeg ♥♥ lieve post

    nee ik doe niet mee aan de pif, die verkoop ik bij iedereen hihi
    stuur liever zo post of met de give away anders komt het me boven mijn hoofd uit
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ,leuk, leuk, maar ik ben al erg druk ,dus maar even niet.
    een zelf geschreven brief die moet je koesteren want dat is volgens mij al heel zeldzaam.
    groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oww wat een lieve post heb je gehad zeg ♥
    Leuk!!
    Ik doe ook niet mee met je pif, just like my sis ik stuur ook liever zo een keer post.
    Hoop wel dat er tuuk reageren bij je
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helaas marloes hihi, ik doe ook niet mee want ik kan het anders allemaal niet meer volgen :-) heb al genoeg aan mn hoofd hihi
    dikke knuffel, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel succes en tja dit betekent dat ik niet mee doe. Haha... veel te veel werk. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. ahja, maar ik ga ook niet meedoen. wegens dat wij dat al met elkaar doen buiten een PIF he :)

      Verwijderen
  8. Als je het zo brengt... haha Ik wil heel graag mijn allereerste ATC kaartje van je. Puur om te zien hoe het eruit ziet.Maar jij mag natuurlijk het zelf beslissen. Ik heb je mailadres niet dus kan mijn adres niet doorgeven en voort wat hoort wat. Ik ontvang van jou alleen wat, als ik wat mag terugsturen. hh Leuk, maar niet 5x doorsturen hoor. Dat red ik echt niet. Lief aanbod van je in ieder geval. dank je wel. Lieve groet Paula (mijn mailadres: p.vriezema@amc.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh je krijgt het nog druk Marloes!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij hebben onze eigen PIFJES al he Marloes!! Dat is al werk genoeg, haha! Leuke post heb je gekregen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent ook niet bang voor eem beetje werk he? Ik kende het idee van pif niet maar het is leuk... alleen nu even niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pif, paf, poef....
    Leuk dee maar te weinig tijd.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen