zondag 19 januari 2014

Met van alles bezig

   Ik ben het een en ander aan het uitproberen ,Vrijdag avond was de spingroep weer bijelkaar en heb ik grijze wol(heideschaap) met blauwige mohair geitenwol samen gesponnen, nog niet veel, beetje experimenteren, ik wil heel graag een vest breien van deze combinatie ,maar zit hier nog even op te broeden of ik het twee of driedraad twijn....................wordt vervolgd!!!!
Verder gehaakt met mijn deken en keurig gestopt wat me natuurlijk wel moeite kostte na twee simpele randjes..................................
 
Heel flink door-gebreid aan mijn pinwheel en dus met de rand bezig waar ik heel kleine driehoekjes in brei van alle kleurtje wol, nu al nerveus wordt van het feit dat ik straks moet gaan knippen in die knipbies.
maar dan denk aan  Wieke , Anny en Marjan
die dat al vaker gedaan hebben. En de vele anderen die het ook deden.
dus relax komt goed.......(hoop ik)

 Vilt ik een giraf , die een mevrouw bij me besteld heeft .
maar het is een hele klus, en nog lang niet af....................



Dus we gaan weer lekker verder
nieuwe volgers welkom leuk dat je me volgt en reageert ,heel goed voor de inspiratie, het stimuleert mij

lieve groet marloes

19 opmerkingen:

  1. Wauw Marloes, wat ben je weer mooi bezig.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zat toevallig wat filmpjes te bekijken over navajo twijnen, Doe jij dat ook? Ziet er mooi uit.
    Ik vind je pinwheel sjaal prachtig worden. Met dat knippen gaat echt goed hoor. Even met de naaimachine aan elke kant er langs en dan knippen maar! :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooooi die combinatie die je aan het spinnen bent...Ah heideschaapjes zo mooi....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die pinwheel toch een prachtige sjaal! Dat wordt een maaksel waar je trots op kunt zijn. En dat knippen, echt, dat stelt niks voor. Ik heb het net zo als Betsy gedaan. Heel leuk om je sjaal open te kunnen leggen daarna.
    Succes,
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem19.1.14

    Je pinwheel is prachtig! Je zult zien dat het doorknippen van de bies heel erg meevalt. Wel zet ik er altijd tijd voor apart, zodat ik niet gestoord wordt. Je bent overigens wel heel afwisselend bezig. Anny van rafels en rozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben benieuwd hoe dat vest dan gaat worden.
    En het uiteindelijke resultaat van je pinweel ook.
    Succes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem20.1.14

    Je maakt weer prachtige dingen Marloes!! Echt heel mooi allemaal, ik ben benieuwd naar de wolcombinatie die je aan het spinnen bent! Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk bezig. Ik vind je vest echt heel erg mooi. Ben zo benieuwd naar het eindresultaat. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Marloes die Pinwheel wordt prachtig en het doorknip-proces ooit bij Wieke gevolgd bbbrrr eng hoor succes ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie dingen heb je 'onder handen'. Leuk dat je in de rand van de pinwheelsjaal ook driehoekjes breit, zo wordt het een mooi eigen project. Leuk ook dat je een link naar mijn blog hebt geplaatst, dank je wel!
    Als ik ga knippen, dan maak ik daar -net als Anny- tijd voor vrij, dus telefoon uit/stil en niemand om me heen om me af te leiden. Ik sluit me graag bij Nelleke aan: dat moment dat je hem hebt doorgeknipt en je de sjaal open voor je kunt leggen, dat is genieten!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig werk weer allemaal. Die Pinwheelsjaal wordt zó mooi!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Iedereen heeft het over blue monday vandaag moeten ze maar eens naar je site kijken dan wordt je gelijk vrolijk van al dat moois.
    Ik dacht al het was zo stil op je blog hi hi hi Marloes verveeld zich zeker niet.
    Lieve groetjes van Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wat een werk Marloes die pinwheel,maar wel prachtig...creatief duizendpootje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem20.1.14

    Zo Marlous...het woord "vervelen" komt niet voor in jouw vocabulaire, jij bent lekker bezig.
    Leuk dat je ook meedoet aan de Crochet Along 2014, ik ook en ben blij dat het langzaam gaat.
    ...maar knippen in je breiwerk...oei kan me voorstellen dat je daar een beetje nerveus van wordt.
    Suc6 met alles,
    lieve groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben je lekker bezig. Samen spinnen lijkt me echt geweldig.
    Het samen haken schiet niet echt op zo; lijkt me niks om iedere keer te wachten. Je grote breiwerk schiet nu echt op: het knippen lukt ook jou wel. Het is al heeeeel vaak door anderen gedaan.
    Je giraf krijgt al de goede vorm; nu het vel er nog omheen......ha ha.
    Wens je een fijne week.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk weer en even experimenteren met je eigen wol heerlijk.
    Leuk ook je deken ik ben bijna klaar met week 3
    ( p.s. en het haakvirus begint vorm te krijgen )
    Succes met je sjaal zou ik niet durven knippen in een brei werk heeeel veel succes

    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een werk maar wat een kunst!
    geniet nog van je vele 'jobkes' ;)
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze week was de cal idd wel heel simpel hé en moet je je inhouden om niet voor te lopen. :-) Je hebt in elk geval nog job genoeg. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Veel werk onderhanden, maar het komt allemaal af....;)

    BeantwoordenVerwijderen