woensdag 12 maart 2014

de eerste lap stof geweven

Zo de eerste lap is van mijn weefgetouw en heb nu al de kriebels dat er niets meer op staat ..ja ja  ...lichtelijk verslavend
Heb een paar dingen in mijn hoofd die ik er van kan maken ,maar even doorbroeden.......
Ik ben er super blij mee
de lap is 54cm bij 2 meter, daar is wel iets van te maken.....
Het volgende word een proeflap met patroon ......misschien heb ik tijd zaterdag............

morgen oppassen op die twee lekkere knulletjes en hoop het laatste stukje mouw af te breien ,dan is het vest ook weer klaar.

en genieten van dit heerlijke weer.




22 opmerkingen:

  1. Weefgetouw buiten gezet? Dat zal lekker zijn.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Marloes.
    Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lap! Voordat je er iets van gaat maken moet je hem/haar eigenlijk wel een keer wassen, anders kom je later voor verrassingen. Ben echt benieuwd wat je in gedachten hebt om er van te maken.
    Je denkt ook al weer aan het volgende project. Goed zo.
    Fijne dag morgen met je kleinzonen.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. knap hoor ! en ik ken dat gevoel.. fijn dat het af is maar kriebels want je wilt verder hahaha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie mooi geworden! Ik ben heel benieuwd naar wat je er van gaat maken, maar ik zal geduldig wachten tot het op je blog verschijnt ;-)
    Veel plezier morgen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, prachtig! Ook ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.
    Heel veel plezier met de mannetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marloes ik weet het nu zeker...jij kan gewoon toveren!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige lap heb je gemaakt, mooie kleuren, ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi resultaat. Daar is zeker wat van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een topper zeg !! Geweldig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! Dat is het helemaal!
    Wat zijn de bolletjes erop? Zit dat in de stof of heb je die apart erop genaaid.
    Zeer intrigerend maar vooral indrukwekkend!

    Nog veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Marloes! Hele mooie kleuren en die bolletjes geven het iets speels; Leuk!! Ben ook errug benieuwd wat en voor wie je er iets van gaat maken :-).
    Maar dat daar niets van komt als je die kleine mannetjes over de vloer hebt is duidelijk :-)). Veel plezier met je kleinzonen!!!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig!!
    Lekker genieten van het mooie weer.
    Hier nu ook, gelukkig!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt heel mooi!
    Leuk om het te zien ontwikkelen tot een lap stof.

    Met de twee knulletjes had je ook nog eens mooi weer, dubbel op pret.
    Een beetje late reactie maar een pup in huis kost best veel tijd.
    Veel plezier met morgen als je weer kan weven.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. moet zo lachen om het commentaar van es!! maar ze heeft wel gelijk, jij kan echt toveren met alle materialen, ook deze lap is weer prachtig geworden.. deze lap met bolletjes doet folkloristisch aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. als dit je eersteling is ... valt er heel wat moois te verwachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Marloes toch wat een plaatje je gaat er vast iets mooi van maken
    Liefs leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooi geworden, dat moet een trotsgevoel zijn.
    Leuk met die pluizebolletjes ertussen.
    Ik ontdekte nog net dat ik de p was vergeten,luizebolletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sjeee al weer zo mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen