vrijdag 17 juli 2015

midden in de betuwe

Midden in de Betuwe ligt een heel mooi plekje het is de tuinderij van Esther
en daar was ik donderdag om met de tuinders van alles te doen met wol.
We hebben veel gedaan o.a. met poezen vacht gesponnen maar daarover de volgende keer.
we hebben gesponnen ook degene die het eerder niet wilde of dachten dat ze het niet konden, het ging boven verwachting goed zo zie je maar iedereen kan alles leren.
Wat een enthousiasme en gezelligheid.
we verfden wol ook van het grijze schaap vita, we maakten kralen ,
de directeur.
 hield de boel in de gaten,
 
we wasten vast wol voor de volgende keer.
Bart twijnde de eerder gesponnen wol tot een mooie draad .
we aten onder de nootjesboom.
het was prachtig weer en ik heb genoten, volgens mij de andere ook.
volgende week weer ,Joepie

15 opmerkingen:

  1. Wat een super gezellige sfeer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dat klinkt wel heel goed !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was reuze leuk, nu nog maar 6 nachtjes slapen.........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er straalt een heel tevreden gevoel uit je berichtje, fijn dat je zo genoten hebt! (En de directeur ook :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, mag je volgende week weer. Dat is leuk! Heerlijk om in zo'n inspirerende omgeving te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, ik zag jullie al zitten bij Es onder de boom!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik je zo lees,heb je het er erg fijn gehad.
    En ik vind de directeur de leukste directeur
    die er is.

    Fijn weekend toegewenst
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is dat Grace, die directrice? Haha, het lijkt wel alsof ze op die foto een jakje aan heeft met een capuchon waar haar oortjes uitkomen... Zo grappig!
    Het klinkt fantastisch wat jullie daar allemaal aan het doen zijn...

    fijn weekend en groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh lieverd ik kwam ook eindelijk weer eens bij jou op bezoek, wow jij gaat als een trein op creatief gebied. Super dat je les geeft bij Essebes en ze vanalles leert. En oh zie meneer de directeur eens staan kijken ;) hihi. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig!
    Eeehh poezenvacht spinnen??
    Ben benieuwd naar die post :-))
    Leuke foto van Oscar :-)))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig was het droog weer. Leuke dingen heb je gedaan. Grijze wol verven geeft een prachtig effect. Fijne dagjes uit had je deze week. Ik zie ook al een volgend bericht, ga ik gauw lezen en bekijken. Groet Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk allemaal!
    Haha, die Oscar staat er zo mooi bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er knus en gezellig uit!
    Hoe groot is de groep of wisselt deze telkens?
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen